50-års fest.

Igår nalkades 50-års fest för min farbror Rune, jag och mina kusiner Cecilia och Josefin fick en del uppgifter att göra under kvällen, när gästerna kom skulle Cecilia pricka av och jag skulle fota gästerna parvis, senare under kvällen skulle vi sköta baren och de små barnen och jag skulle även sjunga en låt på seenen. Kvällen verkade lyckad men för oss avslutads kvällen ganska tidigt med filmmys framför Trassel!
 
Idag vaknade vi ganska tidigt, åt frukost och sedan dröjde det inte så länge förän gästerna åkte hem, idag har jag övat körtkortsteori och pratat med Peter som förövrigt fyller år idag, Grattis ännu en gång hjärtat!♥ Just nu sitter jag i skype med Peter i väntan på att han ska komma tillbaka efter att ha ätit tårta och ikväll ska jag nog inte göra annat än att ta det lugnt och försöka att få mig i säng lite tidigare än de senaste dagarna! Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0