Amanda.

 
Hej! vaknade för en timme sedan ungefär efter en lång och skön sovmorgon. Sedan dess har jag bara hunnit äta brunch och slösurfat en stund, nu sitter jag här framför datorn och har inte mycket att göra. Då att Peter har varit här i princip hela sommaren så sa jag nej till sommarjobbet som jag erbjöds dock finns en liten ånger över detta nekandet, inte för att jag och Peter haft tråkigt eller så för det har varit underbart att få spendera så mycket tid med den jag älskar men nu sitter jag här pank och ensam medan resten av mina kompisar är upptagna pågrund av att fortfarande jobbar eller åker utomlands för sina intjänade pengar, så ja för tillfället är det väldigt svårt att hitta på något de sista dagarna av sommarlovet.
 
Hur som helst, i går kväll var jag i alla fall med Amanda, vi gav oss bland annat på att sminka varandra vilket slutade i kaos, trodde aldrig att det skulle vara så svårt att lägga en eyeliner på någon annan. Jag kom hem en stund innan 12 och skajpade sedan med mitt hjärta till efter 3, saknar verkligen honom hur mycket som helst och inte föränn om nästan precis en månad ses vi igen vilket känns riktigt jobbigt. 
 
Ikväll ska jag träna men innan dess har jag inga planer, funderar på att spela in min låt som jag skrev för någon vecka sedan annars ska jag nog bara ta det lugnt, kanske gå en promenad och se lite serier, ha en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0