Braid.

 
Hej! Nu har skolan dragit igång och det känns i huvudet kan jag lova. Schemat har dock ändrats till det bättre och för en gångs skull känner jag mig hyffsat nöjd med årets schema. Individuella valet ger mig dock beslut ångest.. Jag hade valt foto, dock blev kursen inställd och nu måste jag alltså välja något annat innan i morgon, Engelska 7, naturkunskap 3 och ledarskap är dock redan uteslutet så för tillfället står det mellan matte 3b och keramik men frågan är om jag kommer orka med matte och om jag ens kommer ha någon nytta för keramiken, så valet är svårt.
Ikväll har jag bara slöat och så kommer det fortsätta, jag ska dock försöka ta en tidig kväll, men ni vet ju hur det brukar gå..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0