En lugn helg.

Bilder från tidigare i veckan.

Denna helg har bestått utav serier, körkortsteori, matteplugg och träning, vilket faktiskt känns helt okej.
Körkortet närmar sig och förhoppningsvis så står jag med det i handen om ungefär två veckor och det ska bli så sjukt skönt! I morgon har jag halken som jag både är nervös och taggad inför, dock missar jag en mattelektion vilket betyder att jag måste plugga ca 4 timmar matte hemma=inte fullt lika taggat. 
 
Ikväll ska jag gå ut en lång och skön promenad och försöka göra bort det mesta av matten, har helt glömt bort att äta lunch idag så nu ska jag gå ner och ta mig något att äta innan magen kurrar ihjäl, ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0