I've got stuck.

Jag har aldrig varit tjejen som följer en massa serier och liknande men efter att min kusin Sara pratat om Andra avenyn i allt för många år bestämde jag mig i våras för att ge serien ett försök och jag blev fast. Näralla säsonger var sedda började jag se glee som jag även fastnade för. I går var även alla säsonger av glee sedda så jag bestämde mig för att se pretty little liars, jag förväntade mig faktiskt väldigt lite då jag trodde att serien skulle handla om ett tjejgäng som gick och shoppade hela dagarna (okej inte riktigt, men nästan), jag hade så fel dock.  Halva gårdagen och hela denna dag har jag suttit som fastklistrad och stäckkollat en hel säsong och så lär det nog fortsätta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0