Kattungar.

 
Idag har vi varit och tittat på min gamla klasskompis Melindas kattungar, är så sjukt sugen på en liten sötis och förhoppningsvis så blir någon av dessa en ny familjemedlem om 6 veckor. Hela familjen är mest sugen på en katthona och som tur är så ser det ut som att två är tjejer i denna kullen, för tillfället lutar vi mest åt den gråbruna katthonan men vi får se hur det blir!
 
I helgen har jag för det mesta tagit det lugnt och varit hemma, gått ut på lite promenader och gjort bort lite plugg och kvällen ser ut att bli likadan. Morgondagen börjar med två och en halv timmes mattelektion som efter många om och men blev mitt individuellaval, så för att orka med min galet långa mattelektion ska jag väl även försöka gå och lägga mig i tid vilket sällan brukar gå speciellt bra. Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0