Musikarfest.

Några bilder från en lyckad gårkväll i gummark.
 
Igår kväll var jag som sagt i gummark och festade med några klasskompisar samt några från de föredetta musiktreorna, kvällen blev helt klart lyckad och jag hade det trevligt dock avslutades kvällen rätt tidigt då många skulle vidare till krogen.
 
Idag har jag tagit sovmorgon, rensat datorn och "städat" mina bildmappar samt fört över alla bilder till ett usb då jag haft så otur att min hårdisk har krashat två gånger sedan jag började ettan. Kvällen är fortfarande lite oklar men troligast ska jag åka till bredsele och dansa, om inte så blir det att vara med Sofie. Ha en fortsatt bra dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0