Resumé av veckan i mobilbilder.

Hej! Uppdateringen har stått rätt still på bloggen i veckan, dock inte för att blogglusten är slut utan jag har helt enkelt bara glömt bort det! Så vad har hänt i veckan då? Jo, måndag-tisdag hände egentligen ingenting speciellt, jag var hemma, pluggade, såg serier, pratade med Peter och kollade på idol och ph som vilken vanlig vardags kväll som helst. I tisdags åkte dock Mamma iväg till Umeå för att operera bort en tumör i tarmen, operationen gick som tur bra men ännu vet vi inte om cancern är godartad eller inte, men det är bara att hålla tummarna♥ Onsdagen började med körlektion och slutade med inflyttningsmiddag på Johannas balkong vilket var trångt men mysigt. Igår efter skolan gick jag och Johanna på matfesten tillsammans och sedan färgade hon mitt hår rött, hade önskat att färgen kanske skulle bli lite ljusare men är helt klart nöjd! (bättre bilder kommer senare!) Idag är det fredag, och helgen startade med matfestkäk med mina fina klasskompisar. Nu sitter jag här och har intagit sängen för serietittande och fredagsmys, ha en bra helg allesamman!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0