En extra lovdag.

Egentligen skulle jag tillbaka till skolan idag men igår fick vi meddelat att lektionerna börjar efter halv 1 och därför kändes det riktigt onödigt om jag skulle åka till skolan halv 1 för att ha skola till tio i 1 och sedan sluta, beslutade mig därför för att stanna hemma. Här hemma har jag tagit en liten sovmorgon, städat rummet och slösurfat en del, kl 4 ska jag träffa upp Sofie på gymet och efter vi tränat följer jag henne hem för lite födelsedagsfirande, Sofie fyller nämligen 18 år idag så grattis till henne! Nu ska jag packa ihop lite grejer och sedan ta det lugnt ett tag, vi hörs senare
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är en jättefin bild på dig <3

2014-01-10 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0