Nu är jag tillbaka.

Hej allihopa som fortfarande läser min blogg även om uppdateringen stått på 0 senaste veckorna. Nu har jag i alla fall tänkt att ta tag i bloggandet igen! Mycke har hänt sen senast, jag har blandannat hunnit fira in det nya året hos Ola i glommersträsk med en massa annat folk vilket var mycket trevligt, skaffat ett gymkort på 360 med Sofie och tränat en massa med både henne och en gång med Cajsa, umgåts mycket med mina fina kusiner eftersom att Kajsa (min kusin som bor i Malmö) varit på besök senaste dagarna. Igår var jag först med kusinerna och fotade lite nya bilder sedan drog jag vidare till gymet med Cajsa från klassen som jag senare umgicks med resten av kvällen, vi hade myskväll framför frukt och smällt choklad där vi kollade igenom gamla skolkataloger och skrattade som aldrig förr, filmade sjuka videos osv. Lovet börjar dra mot sitt slut och jag kan inte annat än att säga att jag är sjukt nöjd över mitt lov även om jag inte tagit vara på alla dagar till 100%. Idag har jag i alla fall tagit en reäl sovmorgon vilket jag aldrig kunnat göra under detta lov. Jag sov fram till kl 3 så jag är fortfarande rätt nyvaken, efter middagen ska jag förhoppningsvis dra till gymet, har dock världens skavsår så drar nog bara dit ifall jag hittar någon som kan följa med. Jag hoppas att alla haft ett sjukt bra lov och att sista dagarna ska bli lika bra, vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0