Peppermint chocolate.

Har lyckats dragit på mig en förkyldning så blev inget gym för min del idag. Istället har jag stannat hemma med en kopp varm polkachoklad framför youtube hela dagen. Ikväll blir det en tidigkväll och i morgon är det skola... tror jag iaf. Förstår egentligen inte ifall vi har skola eller inte då schemat iprincip är tomt förutom lektionen "gemensammusik" som vi haft kanske 2-3 gånger under förra terminen. En reäl sovmorgon blir det iaf i morgon då vi antingen börjar halv 3 eller inte börjar alls så det känns i alla fall bra att slippa stiga upp kl 7 på morgonen efter ett lov med aldeles för lite sömn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

oh gaad va gott det ser ut!
Krya på dig du! /Kajsa

2014-01-06 @ 15:59:16
URL: http://kajsasteinwall.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0