Dålig uppdatering.

 
 
Bloggen har stått stilla nu ett tag vilket för ovanlighetens skull faktiskt inte beror på att jag fått bloggtorka, denna gången beror det faktiskt på stress och för många saker som måste prioriteras och göras. Jag kan dock inte komma tillbaka helt redan men förhoppningsvis kan jag börja om som vanligt igen om ungefär en vecka! De senaste två veckorna har i alla fall bestått av plugg, körlektioner, skola och förkyldning så inte så mycket intressant har hänt i mitt liv. I morgon kväll ska Majas födelsedag firas genom förfest och krogdebut med tjejerna så det ska bli trevligt! Förövrigt har jag blivit tokkär i låten här ovan, lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0