Hate being without you.

Miss u.♥
 
Ännu en dag, en körlektion, lite politiska kunskaper och lite kreativitet rikare. Mamma kom hem från Umeå igår efter att ha opererat bort en tumör i tarmen så nu väntar vi på besked om cellgifter behövs eller inte, det känns så skönt att ha henne hemma igen och förhoppningsvis kan snart alla pusselbitar falla på plats igen.  4 veckor har gått sedan Peter åkte hem och jag saknar honom mer än någonsin men som tur är kommer han om en vecka igen och det kommer bli så sjukt underbart! Att ha ett distans förhållande är många gånger påfrestande och långt ifrån lätt alla gånger men kärlek har aldrig känts så rätt som med honom så vi kämpar och jag tänker aldrig ge upp. Nu ska jag gå ut på en promenad och sedan ska jag plugga lite körkortsteori, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0