Längtar till värmen.

Bilder från Grand canaria 2009.
 
Hösten är här och jag kan inte annat än säga att jag längtar tillbaka till sommaren och värmen. I söndags dog vårt internet och inte föränn idag har vi fått det fixat, eftersom vi bor i skogen så har jag levt utan wifi, 3G och täckning senaste dagarna och det är verkligen sjukt hur handikappad man känner sig utan. I måndags var jag i alla fall på halken vilket både var roligt men hemskt, när vi kom tillbaka till trafikskolan bokade jag även in körkortsprovet och uppkörningen så nu är det inte länge kvar! (dock fanns det sjukt dåligt med tider, så allting blev senare än vad jag hade hoppats på). Igår kände jag mig väldigt hängig och slut så jag beslutade mig för att stanna hemma idag, dock känns det mycket bättre idag så är nog tillbaka i skolan redan i morgon. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0